Wednesday, December 29, 2010

z_z....adui....skang dh kul 12:50 mlm...sepatut nyer nisa tidor...tpi mlas r pulak nk tido...lgipun nisa x ngantok pun...sbnar yer nisa bru jer blk dri kem n KL...ouhh...penat giler..nk x yer waktu nisa blk dri kem...errmmm...penat yg teramat...sampai nisa tido 5 jam...hihihi...ehhh....luper nk bgi tau yg nisa bru blk dri kem ape...hihihi...nisa bru jer blk dri kem remaje solehah...arggg....ramai giler yg nakal!!....sampai fc x larat nk menjage...lolz...eh..eh....tiber2 jer nisa ngantok...k la.. nisa nk tido lah...bye...z_z....

No comments:

Post a Comment